50 shades of green! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Mart en Aafke - WaarBenJij.nu 50 shades of green! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Mart en Aafke - WaarBenJij.nu

50 shades of green!

Door: Mart en Aafke

Blijf op de hoogte en volg Mart en Aafke

27 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Vol energie begonnen we onze reis. 40 uur onderweg met als eerste stop Singapore. We hadden een stopover van 15 uur in Singapore. Dit brak de vlucht een beetje…Singapore is een mooie stad, maar niet met een lange broek aan. Veel te warm! Na een dag in Singapore lekker gedouched voor 16 dollar op het vliegveld. Helaas, het waren geen gouden stralen, maar wel lekker.

Vanuit Sidney naar Auckland gevlogen. Het instructiefilmpje in het vliegtuig werd gespeeld door de acteurs van de Lord of the Rings. Welcome to New Zealand!

Auckland is een gave stad. Het is eigenlijk een mix van San Fransico, Berlijn, Londen en Barcalona. Erg grappig. Mega lekkere sushi gegeten! Wat een toeval, de gayparade was in town. Wij stonden er klaar voor, maar het waren vooral vlaggetjes en heel weinig drank en echte gays
Zondag de camper opgehaald en doorgereden naar een bekende van Aafke (4jaar geleden in Thailand ontmoet). Erg gezellig.

Eerste overnachting was op Snells beach, een begin van vele overnachtingen op langs super mooie stranden!! Nieuw-Zeeland heeft een prachtige natuur en kent verschillende soorten landschappen. Van baaien tot bossen en van rivieren tot zandduinen. Maar ook veel groen en dat krijg je niet zonder regen. Helaas ook al enkele regenbuitjes moeten voorduren, maar vaak van korte duur. In Nieuw Zeeland is dus veel groen, zelfs onze camper en die van vele andere die hun camper huren via Jucy, een bekende verhuurmaatschappij.

Vandaag ons heerlijk vermaakt op het mooiste strand van Nieuw Zeeland, Whangapoua.

• 27 Februari 2015 - 09:30

Jacky:

Haha 50 shades of green...dat is het zeker, prachtig land! Zo te lezen kunnen jullie al prima wennen aan het reisgevoel ;-) Leuk! Voelt voor mij alsof ik er door jullie verhalen ook weer even ben...erg benieuwd waar jullie zoal met het campertje terecht komen...geniet van de mooie uitzichten! Xx

• 27 Februari 2015 - 09:49

Martine:

Aaaah het klinkt echt fantastisch!!!
    Wat fijn dat jullie een goede reis hebben gehad!
    xxxxxxxxxxxxxxxx

• 27 Februari 2015 - 09:56

Mark:

Ziet er goed uit Mart en Aafke! Passen jullie wel op dat je niet verdwaalt in je eentje op dat enorme strand... Da's nog is wat anders dan Bloemendaal op een mooie zaterdag...:)

• 27 Februari 2015 - 10:20

Hetty:

Zo, ziet er goed uit. Leuke foto's. Geniet van alle mooie natuur en van elkaar. Liefs, ook van Ron

• 27 Februari 2015 - 11:24

Olga:

Ohhhh Aaf en Mart, wat zijn wij jaloers op de prachtige foto's maar vooral ook op ZON!
    Geniet ervan.
    Heel leuk om jullie reis mee te maken op deze manier.
    Dikke xx

• 27 Februari 2015 - 11:27

Walter:

Ziet fantastisch uit Mart en Aafke!! Geniet van alle mooie dingen die jullie komende tijd weer gaan beleven en zien!! Wacht jullie volgende verslag vol verwachten af ;-).
    X

Heerlijke foto's. Nu al! Dat beloofd wat! x

• 27 Februari 2015 - 15:23

Lia Kraan:

Lieve Mart en Aafke,

Geniet van deze mooie reis en van elkaar. Ik krijg ook zin om daar naartoe te gaan. Zit er gelikt uit. Leuke camper trouwens
    Liefs Lia

• 27 Februari 2015 - 19:59

Tos:

Jaaaa, eindelijk het eerste verslag! Wat hebben jullie al veel gezien. Mooie foto's en de selfiestick is ook al in gebruik!
    Zet 'm daar in de juicy bus. Ik kijk weer uit naar jullie volgende verslag!
    Xxx

• 01 Maart 2015 - 19:55

Benthe :

Lieve Mart en Aafke.
    Jullie vermaken je wel! Geniet ervan :)
    Kus

• 02 Maart 2015 - 10:48

Ivessssssssssssss:

Mega mega gaaf!!!!
    mooi om te zien allemaal.
    echt een droom begin!

• 02 Maart 2015 - 20:56

Femke:

Ziet er heerlijk uit. En wat hebben jullie al veel ondernomen.
    Ben heel benieuwd naar de volgende verhalen. Liefs

• 03 Maart 2015 - 08:38

Ina:

Aafke en Mart,
    Wat een leuke manier om jullie zo te volgen. het ziet er prachtig uit.
    Geniet ervan samen ;)
    Hier :( dan weet jij genoeg denk ik Aafke.
    Een goede reis verder en ik blijf jullie volgen hoor, ik ga wel dromen van die prachtige foto's die jullie maken.
    Dikke kus

• 03 Maart 2015 - 09:24

Lijda:

Leuk om via deze site de extra informatie te volgen. Big trip app ook leuk. Geniet maar van jullie eerste vakantie samen. Dan genieten wij mee. Ook kus van paps/ Peter

• 08 Maart 2015 - 22:06

Lita:

Marto! Aafje! Wat een heerlijke foto's!! Heerlijk vertoeven in zo'n groene wereld! De groetjes aan Gollum ;) Kusssjes van ons!